lukastollig
Pudelfantast
Igår fick jag äntligen mina flaskor. Legat på bolaget några veckor på grund av semester hos undertecknad. Krävdes alltså tre beställningar och nästan lika många månader för att få tag på 3 flaskor. Återkommer med noter.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
@Jonas Sand kanske vill välja en flaska för augusti?Semesteruppehåll för juli? Men någon kan kanske utse en flaska för augusti?
Att det finns tillgängligt på systembolaget. Bra att kolla med leverantören om det ligger i beställningssortimentet så att de har hemma. Gjorde själv det, men blev ändå problem med leverans för vissa. Det där med sub-300 spänn är det nog lite stretch på, har för mig vi haft några som varit en bit över det, men rimlig prisnivå i alla fall.Jag kan göra ett försök. Finns det guidelines? Jag vill minnas sub 300 och jag har fått för mig att folk uppskattar att det ”följer säsong”. Något mer?
Vad sägs om den här? Drack ett glas av detta vin förra veckan på en vinbar och blev förtjust så tänkte köpa en flaska och studera lite mer. Har aldrig druckit den Italienska druvan Fiano tidigare. Den höll på att dö ut, men Mastroberardino räddade den efter WW2. Tror alla behöver prova lite mer Italienskt vittInget svar där. Frivilliga?
Vi kör på den - om det finns tillräckligt mångaVad sägs om den här? Drack ett glas av detta vin förra veckan på en vinbar och blev förtjust så tänkte köpa en flaska och studera lite mer. Har aldrig druckit den Italienska druvan Fiano tidigare. Den höll på att dö ut, men Mastroberardino räddade den efter WW2. Tror alla behöver prova lite mer Italienskt vitt
Välkommen
www.systembolaget.se