Mattias Schyberg
Administratör
Nä, det kan bli Österrike ocksåVar inte alltför säker...
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Nä, det kan bli Österrike ocksåVar inte alltför säker...
Många antog nog att jag skulle plocka in en skumpa men det blev ju något helt annat. Hade varit väldigt trevligt med en italienare däremot.Undra om nästa månads vin blir ett Italienskt! Känns som en lågoddsare
Du skrev det jag inte vågade skriva....Gjorde lite snabb statistik och Italien leder redan med fyra av tretton provade viner.
-Så kommer det då äntligen ett vin från Malta?Gjorde lite snabb statistik och Italien leder redan med fyra av tretton provade viner. Frankrike tvåa med tre, Österrike två och därefter ett vin från vardera Sydafrika, Ungern, Portugal och Spanien.
Eftersom jag är vän av mångfald så går Italien och Frankrike bort den här gången. Möjligen dyker ett nytt land upp på listan, har några idéer som jag lurar på...
Nu börjar det bli dags att rapportera ditt egenvalda vin. Kommer att arkivera och räkna samman betygen snarast, så vill du vara med och påverka så är det hög tid nu.Ja det är ju dags att skicka stafettpinnen vidare. Hade inte tänkt så långt eftersom jag själv inte hunnit testa månadens pava ännu men på fredag är det dags!
Jag gör det enkelt för mig och går på @Mattias S rekommendation och låter @Larseman välja pava för april månad.
Bra att du börjar lära dig unge padawan...Statistik är sammanställd i tråden Låt oss dela en pava - retroperspektiv och denna tråd tappar härmed sitt klister. Medelbetyget hamnade på 2,81 FWP, vilket innebär en andraplats totalt hittills. Med tanke på pris blir det dock en solklar etta, men sådant tar vi inte till hänsyn till här!
Nu börjar det bli dags att rapportera ditt egenvalda vin. Kommer att arkivera och räkna samman betygen snarast, så vill du vara med och påverka så är det hög tid nu.