Det tycker jagStämmer. Ska jag göra ett försök?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det tycker jagStämmer. Ska jag göra ett försök?
Vore kul att se topp tre för antal deltagare@Segol du och Pazo Barrantes 2016 avslutade månaden med 19 deltagare och en genomsnittspoäng på 2,78FWP.
Top 3 är oförändrad.
Nu är det bara att hålla tummarna för att @Pontus riesling rör om i grytan!
Vore kul att se topp tre för antal deltagare
Vilka viner som har lockat flest deltagareMenar du vilka 3 viner som har fått flest antal medlemmar att delta i månadens pava, eller menar du vilka medlemmar på forumet som har varit mest aktiva under "dela en pava" aktiviteten?
Vilka viner som har lockat flest deltagare
Snyggast vore förstås en graf som visar deltagarantalet per månad, med vin, pris och betyg noterat varje månad, så att det går att se om det finns några kul trender i vintyp, ursprung etc. Men krångligheten i att göra detta beror förstås på hur infon ligger lagrad - kanske inte värt att ägna flera timmar åt.Okej, jag löser det!
Snyggast vore förstås en graf som visar deltagarantalet per månad, med vin, pris och betyg noterat varje månad, så att det går att se om det finns några kul trender i vintyp, ursprung etc. Men krångligheten i att göra detta beror förstås på hur infon ligger lagrad - kanske inte värt att ägna flera timmar åt.
Jag gjorde lite snabbt en sammanställning över antal deltagare och betyg per vin sedan start. Tyvärr fanns inte infon om pris med i sammanställningen om varje vin i "dela en pava retroaktivt". För att göra det enklare att läsa så tog jag betyget x 10 så det hamnade på ungefär samma skala som antal deltagare. Tydligaste trend - det blir flest deltagare när det är champagne som är månadens pava. Topp 3 som lockat flest deltagare var samtliga champagner.Absolut! Löser du det? Infon ligger lagrad i "dela en Pava retroaktivt"
Jag gjorde lite snabbt en sammanställning över antal deltagare och betyg per vin sedan start. Tyvärr fanns inte infon om pris med i sammanställningen om varje vin i "dela en pava retroaktivt". För att göra det enklare att läsa så tog jag betyget x 10 så det hamnade på ungefär samma skala som antal deltagare. Tydligaste trend - det blir flest deltagare när det är champagne som är månadens pava. Topp 3 som lockat flest deltagare var samtliga champagner.
Visa bifogad bild 11488