Omar Khayyam
Medlem
grillad burgare med bacon och cheddarost och kanske några stänk hemmagjord bbq-sås.Nä för tusan, det vill jag avvakta med! Misstänkte att det kunde gömma sig tips bland spoilers, så ni får gärna komma med förslag
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
grillad burgare med bacon och cheddarost och kanske några stänk hemmagjord bbq-sås.Nä för tusan, det vill jag avvakta med! Misstänkte att det kunde gömma sig tips bland spoilers, så ni får gärna komma med förslag
Utifrån initial beskrivning av vinet i tråden skulle jag para ihop vinet med samma/liknande mat som jag skulle servera till viner från södra Rhône som tex Ch9dP, Gigondas etc. Några förslag: grillad kossa kanske med örtbaserad sås, boeuf bourguignon, viltfärsbiffar.Har ni några tips på vad för mat som skulle kunna passa till detta?
Mitt tips från verkligheten är att inte para det med köttfärslimpa, lingonsylt och brunsås!Nä för tusan, det vill jag avvakta med! Misstänkte att det kunde gömma sig tips bland spoilers, så ni får gärna komma med förslag
Mitt tips från verkligheten är att ligga lågt med hetta i maträtten, såvida man inte uppskattar fullt utvecklad gombrand i munnen.Mitt tips från verkligheten är att inte para det med köttfärslimpa, lingonsylt och brunsås!
Hur blir det med november?
Gör gärna så!Om det inte ligger någon annan spekulant i kö kan jag ta den.
Gör gärna så!