Har de fått tillbaka sin 3e stjärna? jag vet att de förlorade en för några år sedan och det förtjänade de.
Jag var där året före de förlorade sin 3e stjäna. Nu kan jag inte återge vad jag drack eller åt då det var ett bra tag sedan jag var där.
Men jag kommer ihåg att lokalen och servicen var underbar. Maten var korrekt utan några krussiduller. Vad som tyvärr gjorde hela vår vistelse till en sådan trågig kväll var att i samma rum satt ett bord med 4 vuxna och en baby, och den babyn var inte tyst någon gång. Det var ju inte så att hon skrek för fulla muggar utan gjorde sig påmind med andra små ljud, mamman gick upp och ner fram och tillbaka med ungen i famnen, brevid vårt bord.
Ursäkta men detta betalar jag fan inte dyra pengar för att uppleva på 3stjärna.,.. vill jag uppleva detta går jag in på MC donald.
Då maten inte har satt några nämnvärda spår i min hjärna var det säkert gott.
Vad jag kommer ihåg var att efter maten drack jag gammal (100 år) gul chatreause för första gången.
Jag tror nog att du kommer att få det toppen och jag önskar dig bättre lycka med ev andra gäster än vad jag hade.
Om du är sugen och får tid över så kan jag rekomendera min faviskrog i Reims den är bara 2 stjärna men helt super duper bra
http://www.assiettechampenoise.com/fr_c ... tation.php