Jos
Medlem
Kalla detta för ett nyhetsbrev är ju ett skämt. Typ idiotförklara sina prenumeranter.
http://www.ladda-upp.com/bilder-a/lg_nyhetsbrev-197.jpg
http://www.ladda-upp.com/bilder-a/lg_nyhetsbrev-197.jpg
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
CH skrev:Får inte upp bilden utan kommer bara till ladda-upp.com första sida.
shorepower skrev:
CH skrev:Blir samma reslutat även där. Spelar ingen roll vilken browser jag använder.
Kan någon lägga upp brevet som en bild istället för en länk?
Att använda sin adresslista över betalande prenumeranter till att skicka ren reklam och kalla det Nyhetsbrev.Peder skrev:Fungerar i Internet Explorer - men inte i Firefox.
Vintipset måhända kanske vara lite trist, men var kommer girigheten in i bilden?
Jos skrev:Att använda sin adresslista över betalande prenumeranter till att skicka ren reklam och kalla det Nyhetsbrev.
Om jag får ett nyhetsbrev via mail från en tidning som jag betalar för så förutsätter jag att det är just det, - ett nyhetsbrev. I det här fallet har en importör betalat LG för att skicka ut ett reklammail lite smått förtäckt genom lite dravel om Nebbiolo och sen en beskrivning om deras 75-kronors vin som också råkar vara det billigaste på SS. Jag är ok med reklam men då ska de inte gå som nyhetsbrev. Fortsätter LG att skicka reklam under namnet Nyhetsbrev så hamnar de snart i skräpfiltret hos de flesta och då har de mjölkat ur sin kundbas på ett korkat sätt...
Kul att du kallar det vintips, - fungerar tydligenPeder skrev:Fungerar i Internet Explorer - men inte i Firefox.
Vintipset måhända kanske vara lite trist, men var kommer girigheten in i bilden?
Njaa.. tror inte det.Peder skrev:Nu hänger jag med också! Är själv inte betalande prenumerant, men förstår tanken och tycker det faktiskt är lite fult att skicka mailreklam bara för att man prenumererar på en tidning. Det är dock bra att man kan avregistrera sig väldigt lätt och man behöver ju då enbart få nyhetsbrevet första gången och aldrig mer om dom håller sitt ord.