Elvis
Medlem
När jag köpte löjrom från Vänern och USA slutade det med att jag fick kasta den.
Hmm, i Beverly Hills får jag hålla tillgodo med amerikansk... Livet är tufft här!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
När jag köpte löjrom från Vänern och USA slutade det med att jag fick kasta den.
Själv tänkte jag "Fan, det är ju han som är gift med Shakira och spelar i Barcelona!"Kusligt! Ja trodde först det var Matlen som snyggat till sig och sedan ändrat namn igen...
Yes, här frågar man om löjromsdipp och får typ löjromstoast till svar. Och se om inte Per ovan lyckades klämma in ett tillTänkte köra löjromsdipp till skumpan på fredag och blev initialt glad när jag hittade en tråd som faktiskt heter "Löjromsdipp", ja ända tills jag insåg att det knappt fanns ett enda konstruktivt svar på hur man faktiskt GÖR sagda gojja.
Men, det är ju inte första gånger på Finewines som en tråd avhandlar precis allt utom det som just trådskaparen avsåg.
Ingen mer som har lust att dela med sig ett hädiskt recept?
EDIT: Kan inte annat än tycka att Coop hädar när de blandar in vitlök? Jag tänker, Smetana, Majjo, löjrom och en dutt konjak kanske?
Måste testas!Provat gräddfil, dill (eller det gröna på fänkål) ,gräslök (finhackad) och MYCKET löjrom ?
Vill du inte ha löksmak alls så skippa gräslöken.
Du väckte mitt sug i alla fall!Alltså, jag vanhelgar normalt inte löjromen i små sällskap utan där brukar det bli en liten råraka och gräddfil punkt
MEN, har man 15 löjromsglufsande pers som kommer över så framstår löjromsdipp som ett mer rimligt alternativ.
-Sedan känns hela konceptet så dekadent tilltalande på något vis, chips, lörjromsdipp, skumpa... Det måste ju bli bra tänker jag.
Tänkte köra löjromsdipp till skumpan på fredag och blev initialt glad när jag hittade en tråd som faktiskt heter "Löjromsdipp", ja ända tills jag insåg att det knappt fanns ett enda konstruktivt svar på hur man faktiskt GÖR sagda gojja.
Men, det är ju inte första gånger på Finewines som en tråd avhandlar precis allt utom det som just trådskaparen avsåg.
Ingen mer som har lust att dela med sig ett hädiskt recept?
EDIT: Kan inte annat än tycka att Coop hädar när de blandar in vitlök? Jag tänker, Smetana, Majjo, löjrom och en dutt konjak kanske?
Välkommen till forumet!Första inlägget!
Jag brukar köpa några hekton från Kalix, detta lägger jag i en skål. Till detta så vispar jag med en elvisp upp crème fraîche och lägger i separat skål. Vad jag kommit fram till att passar bäst till detta är naturchips som enbart är saltade.