This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Gött att höra, har för mycket vin att dela med för få just nu, så jag öppnar gärna nått gott snart.Välkommen tillbaka! Jag är fortfarande törstig!
Kul med ett gammalt ansikte som dyker upp igen. Du är välkommen tillbaka även om jag själv är för ny för att minnas dig.Hej pojkar och flickor,
Galet länge sedan jag var här, dags att bli lite aktiv igen.
Hur är det med alla gamla rävar som man delat ett antal flaskor med på infernon. @CH @Jimmy Forsman @Keen @Jos @Elvis @magnum @Bubblaren @Krug88 @Sjödin @Lambo och ett antal till som jag glömt.
Ja, ditt alias känner jag igen.
Krugvertikalen och nått inferno kanske?
Den var stördKrugvertikalen mins jag än idag.
Satt senast för någon dag sedan och kikade igenom bilderna.
Visa bifogad bild 5680
Låter alldeles lysande tycker jag. Cirkeln är således sluten.Jag har varit dålig på att skriva de senaste åren, ena anledningen var att jag helt tappade intresse för vin efter att ha jobbat med det på tok för länge; speciellt ointressant blev det mot slutet när man skulle sitta och köpa in viner för runt en euro och sälja ohemult dyrt. Jag gick in i vinväggen kan man väl säga.
Har dock märkt att jag börjar hitta tillbaka igen. Så jag kommer att försöka skriva mer här under 2016; även om egenföretagarlönen inte tillåter några jätteutsvävningar på vinfronten.
Som sagt välkommen hem.Jag har varit dålig på att skriva de senaste åren, ena anledningen var att jag helt tappade intresse för vin efter att ha jobbat med det på tok för länge; speciellt ointressant blev det mot slutet när man skulle sitta och köpa in viner för runt en euro och sälja ohemult dyrt. Jag gick in i vinväggen kan man väl säga.
Har dock märkt att jag börjar hitta tillbaka igen. Så jag kommer att försöka skriva mer här under 2016; även om egenföretagarlönen inte tillåter några jätteutsvävningar på vinfronten.
Naturligtvis!självklart luftkyld Porsche
Snacka om att inlägget illustrerar hur forumet måste ha förändrats sedan dess... Man har liksom lite svårt att se en Graham Beck i en iskylare i en Lamborghini...Tjena!!!! Många många år sedan jag hittade hit senast. Kul att se att det fortfarande e bra tryck på forumet och att flera rävar fr det glada 00-talet fortfarande e aktiva, WAY TO GO!!!! Trist att höra om Pelle, RIP.
E det någon som kommer ihåg vilket år vi körde Krug-vertikalen, fortfarande en av de absolut bästa (om inte den bästa!!!!) provningar jag varit på. Om nån råkar sitta på fler bilder så dela gärna med er.
...
Har BTW sålt min Lambo så jag borde byta nick. Har dock fortfarande ett stort sportbilsintresse o kör idag Ferrari & Porsche (självklart luftkyld Porsche...)