Jimmy Forsman
I det stora hela tämligen meh...
Precis som man ibland när man går genom fickorna på ett plagg man inte använt på länge och hittar en sudd med pengar som man helt glömt; kan man ibland hitta flaskor som man inte har en aning om var de kommer ifrån, som man helt har glömt bort att man köpt eller en dubblett till en flaska som man trodde var en pinne, druckit upp och sedan bittert ångrat att man inte köpt fler av.
Detta drabbade mig idag då jag började röja på ställen jag inte röjt på ett tag, småsnyftandes över att inte ha någon städskumpa (jag brukar belöna mig själv med en halva bubbel när jag varit duktig) så lyfter jag på en tom kartong för att slänga den och – döm om min förvåning: den är tyngre än en tom kartong ska vara. Presto: tre halvflaskor Gosset Grand Blanc står nu i kylen och en ska klippas i afton när jag ska sätta upp bilder på väggarna.
Vad har du hittat för oväntat i gömmorna?
Detta drabbade mig idag då jag började röja på ställen jag inte röjt på ett tag, småsnyftandes över att inte ha någon städskumpa (jag brukar belöna mig själv med en halva bubbel när jag varit duktig) så lyfter jag på en tom kartong för att slänga den och – döm om min förvåning: den är tyngre än en tom kartong ska vara. Presto: tre halvflaskor Gosset Grand Blanc står nu i kylen och en ska klippas i afton när jag ska sätta upp bilder på väggarna.
Vad har du hittat för oväntat i gömmorna?