This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vet du anledningen till gapet mellan 37 och 68?@Vino fino (och andra intresserade), här kommer DOliveiras prislista. Lägger den i den här trådan, för att samla Madeirainfo på en plats. Som sagt, tippar på 10-20% (enstaka fall billigare) mer om det inhandlas utanför ön. Kluddet i marginalerna är årgångar jag smakat. Kan rekommendera allt från 70-talet eller äldre som 90p+.
Vet du anledningen till gapet mellan 37 och 68?
Slutsålt?
Bättre sent än aldrig så har jag fått hem ovanstående Bual och du har (givetvis) helt rätt vad det gäller kvaliteten, tack för tipset!@Sjödin Du lär inte få ngt levererat innan påsk men släng ändå iväg en beställning på den i mitt tycke mest prisvärda Madeiran på SB; Borges 5-åriga Bual (8317, 50 cl, 132,-). Seriöst bra och helt klart äldre än vad som indikeras på flaskan.
@Niklas J har gjort jobbet åt oss: Mad About MadeiraFinns det någon handlare online varifrån man kan köpa lagrad Madeira?
@Sjödin Du lär inte få ngt levererat innan påsk men släng ändå iväg en beställning på den i mitt tycke mest prisvärda Madeiran på SB; Borges 5-åriga Bual (8317, 50 cl, 132,-). Seriöst bra och helt klart äldre än vad som indikeras på flaskan.
Samma, finns somÄr det samma Bual som finns att beställa fortfarande eller är artikelnumret återanvänt på någon helt annan madeira?