This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kanske det gamla Monty Python-citatet passar: "This is not a wine for drinking, this is a wine for laying down and avoiding."Något kanske att lagra och ta fram om en sisodär 7-15 år?
Om jag inte haft temporärt köpstopp hade jag lätt varit med och delat på pallenÄntligen!
-blir ju oerhört mycket enklare att styra upp vinkällaren nu när Maria gjort ett universalvin som ersätter alla andra viner.
Jag beställer genast en pall.
Det är sådana här viner som köpstoppen finns till för!Om jag inte haft temporärt köpstopp hade jag lätt varit med och delat på pallen
Jag har alltid köpstopp på sådana här viner. Dessutom så håller jag på de köpstoppen.Det är sådana här viner som köpstoppen finns till för!
Jag beställer genast en pall.
Elvis en Cabernet Sauvignon...
som för övrigt är mitt paradnummer när jag sjunger karaoke ) ").
Senast jag var på karaoke
Håller med! fast dra iväg en dänga på stora scen på finlandsbåten är ju också kulDet är ett underskattat nöje om man gör det i slutna sällskap
Det är ett underskattat nöje om man gör det i slutna sällskap
Stort av er att komma ur garderoben , jag stöder eran kampHåller med! fast dra iväg en dänga på stora scen på finlandsbåten är ju också kul
Haha, det uppskattasStort av er att komma ur garderoben , jag stöder eran kamp
-Själv kör jag med "House of the rising sun" om det är den finska mollstämda "Kotka"-kareoken medans valet faller på "Living next door to Alice" när det ska sjungas med den filipinska kontingenen av arbetskamraterna.som för övrigt är mitt paradnummer när jag sjunger karaoke )
Håller med! fast dra iväg en dänga på stora scen på finlandsbåten är ju också kul