This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
http://www.marathondumedoc.comHej vänner,
Är det någon som har erfarenhet från detta fantastiska event?
Jag och min fru skall åka ner i september 2015. Vet ni hur man anmäler sig på bästa sätt? Jag har hört att det fulltecknas rätt omgående.
Garanterat en trevlig dag. Skulle själv kunna tänka mig deltaga om det inte vore för löpningen!@magnum , jag har kollat en del länkar och reportage om upplägget. Inklusive deras officiella hemsida. Jag vill inte riskera att missa anmälan bara för att jag gör det online eller något sådant.
@Matlen , här finner du en karta över allt fantastiskt man kan göra längs vägen.
Kan bli en rätt trevlig dag.
Ett 1er Cru Classéslott brukar alltid vara med. Det är oftast Château Lafite-Rothschild, men det beror lite på hur de drar banan. Ett av slotten som brukar satsa mest på kringarrangemang är Château Phélan-Ségur. De har ordnat fotografering och haft band när jag sprungit.@kayaker , ställer alla husen upp med vinprovningar? Dvs. även Lafite, Mouton osv?
Om du inte är snabb så måste du i princip boka ett paket som inkluderar boende. Det slapp man tidigare.@kayaker , vi kommer att bo på Chambre en Ville inne i Bordeaux. Det är redan bokat. Är det långt att ta sig mellan Bordeaux centrum och vinregionen? Är det svårare att boka plats i loppet om man redan fixat boende på egen hand?
Okej. Det var ju dock spännande .Båda gångerna jag sprungit så har de bjudit på viner som legat över 10 år på rygg. Riktigt trevligt med tanke på att de flesta häller upp den senaste årgången de har.