Jimmy Forsman
I det stora hela tämligen meh...
Centrallyrik. Passar till gin, grappa och raki.
Ytterst underskattad låt.
Ytterst underskattad låt.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Flummig och trevligt, men vi hostar fram lite hes mys vitt från Loire...
Raki nämner våran alles onkel så varför inte Svensk klassiker?
Snömos och annat trist hagel i sommar värmen, så är väl sånna dära metal och liknande helt ok eller? bokstav H och ord over ett annat kännetecken...
Flummig och "ganska" trevligt, men vi borde man inte ha en BYOB i Stockholm med musik... Finns hur många Teman som helst.... vinmässigt. Helst Metaltema för mig musikmässigt, men det finns ju folk som gillar mjukare musik...
Har inte bara en stor uteplats, utan även en "stor" stereo och "oändligt" mycket bra Metal ... gammalt som nytt
spotify:user:balmhagenplaylist:3DjDpbz9YIilNCLGica1Zp
https://open.spotify.com/user/balmhagen/playlist/3DjDpbz9YIilNCLGica1Zp
Min musiksmak ...
Grym idé, har själv tänkt i dessa banor - musik och viner på ett gemensamt tema. Några upplägg:Flummig och "ganska" trevligt, men vi borde man inte ha en BYOB i Stockholm med musik... Finns hur många Teman som helst.... vinmässigt. Helst Metaltema för mig musikmässigt, men det finns ju folk som gillar mjukare musik...
Har inte bara en stor uteplats, utan även en "stor" stereo och "oändligt" mycket bra Metal ... gammalt som nytt
Grym idé, har själv tänkt i dessa banor - musik och viner på ett gemensamt tema. Några upplägg:
Portvin och Summoning. Det borde enligt all rimlig logik vara cheesy, men det är bara bra.
Vin Jaune och Sorgeldom. Nej, det är inte defekt, det ska vara så.
Orangevin och Abruptum. Ingen begriper någonting.
Sitter och redigerar lite bilder och leker med tanken på att ta ett glas vin. Men antagligen inte.
Lyssnar dock på jävligt skön musik.