This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hummer står sig slätt mot kungskrabba och brynt smör!SUPRA skrev:Tack för alla tips! Joel Robuchon har jag testat i London, vore kul att testa i USA.
Mest sugen blir jag dock när ni nämner hummer och steaks!
Keen skrev:Men kan verkligen rekommendera Fette Sau BBQ i Williamsburg. Sjukt, sjukt bra BBQ.
SUPRA skrev:Den här http://www.peterluger.com/ verkar ligga i närheten. Fick en * i Guide Michelin som jag förstod.
SUPRA skrev:De har även en japansk toalett, något som jag tidigare bara hört talas om. Men nu har jag testat och kan säga att den både tvättade min bakdel (vågade aldrig testa "front cleansing") och gav mig ett skratt som förlängde livet.
Tack för sköna bilder. Lite sugen blir man ju att åka till New York igen.SUPRA skrev:Den här bildredigeringsfunktionen på forumet lämnar en del att önska :
Prova att trycka på knappen längst till höger när du postar (den med en r liknande symbol inom [ ] )SUPRA skrev:Jag laddar upp bilderna själv, så det är inte problemet, utan att istället för en HTML-kod så dyker hela bilden upp, och det går inte att lägga in text där man vill. Inte så smidigt när man ska lägga upp flera bilder. Det är gissningsvis en inställningsgrej i forummjukvaran.
Jos skrev:Hittade ingen tråd om bara New York men lite löst här och var... Frågar ändå er på forumet vad man inte får missa i bar-/restaurangväg, någon som har bra tips?