Anders Landström
Medlem
Nya Cellartracker har gått live. Personligen har jag svårt att vänja mig vid det nya gränssnittet men det kanske är en vanesak.
Vad tycker ni andra som kör?
Vad tycker ni andra som kör?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
kayaker skrev:Sämre överblick än tidigare så det är svårt att övertyga mig om att den nya layouten skulle vara en förbättring...
projsarn skrev:Vänner!
Jag gillar den, ni är för gammalmodiga! Skall jag investera i en barcode skrivare för er som är hos mig på VinPröjsarn?
Mvh, Pröjsarn
egonx skrev:Jag som var så positiv tidigare börjar vackla lite. Det här att man nu på facebook-manér ska "gilla" viner och att det överallt så stå 100% (2 of 2) LIKED this wine etc är så jäkla irriterande. Det säger absolut ingenting. Oftast står det framför betygen som i vissa fall faktiskt kan vara av intresse.
perpro skrev:Just nu är jag sur över att jag inte hittar länken till wine-searcher när man tittar på ett vin. Var sjutton har den tagit vägen?
Har också begått samma misstag:Vet någon om och hur man kan ändra vin i CT efter att ha både lagt i lager och druckit en flaska...
..hoppas jag är tydlig nog... Jag har helt enkelt lagt in fel vin... Klant? ja, sannolikt, men vinvärlden är svår..
det avser ojai i dett afall...