Såg att detta kommit upp på hans facebook, han tar mer och mer plats den där Morberg. Ska ändå bli spännande att testa. http://www.supremewine.se/campaign/...le&utm_medium=Email&utm_campaign=appassionato
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
"Spännande" vet i katten om jag håller med om. Dessutom kan man ju fråga sig om han behöver vår hjälp med reklam.Såg att detta kommit upp på hans facebook, han tar mer och mer plats den där Morberg. Ska ändå bli spännande att testa. http://www.supremewine.se/campaign/...le&utm_medium=Email&utm_campaign=appassionato
Är det bara jag som saknar all info om vinet?
Ändå förväntas man förbeställa (!) vinet. Snacka om blindprovningÄr det bara jag som saknar all info om vinet?
Sant! Och om han får med sig 10000 "nyfikna" så drar dom in en nätt slant på 2,5 mille. Inte illa.Ja det är bara du. Den som är potentiell kund till vinet har all info han behöver: Box, 3L, Morberg.
Hur kommer det sig att du har koll på hans FB? SkrämmandeSåg att detta kommit upp på hans facebook
Hur kommer det sig att du har koll på hans FB? Skrämmande
Männen vill vara som honom
Alternativt så har vi humor.Talar för att svenska folket är masochister
Varför det? Jag har inget emot honom, tycker att han är underhållande. Därav så följer jag hans sida på Facebook.Hur kommer det sig att du har koll på hans FB? Skrämmande
Sorry, det var inte menat som en pik, mer som ett ironiskt inlägg i debatten (vilket inte alltid funkar som det tänkt).Varför det? Jag har inget emot honom, tycker att han är underhållande. Därav så följer jag hans sida på Facebook.
Haha okej, hajade inte Skål!Sorry, det var inte menat som en pik, mer som ett ironiskt inlägg i debatten (vilket inte alltid funkar som det tänkt).
Appassionato betyder väl passionerad så det kanske är en vink åt oss vinkonnässörer.Appassionato har väl gissningsvis något med torkade druvor att göra så det är väl att vänta en 10+g/l restsocker.
Nej då, säljer han bäst i Sverige bör man definitivt diskutera honom, speciellt som hans tidigare viner är så innihelvete asjävla dåliga att de är helt och hållet odrickbara. De jag har blivit bjuden på på diverse fester har man fått hälla ut i nån buske när man inte velat offenda värdarna. Att han säljer beror helt på kändisskapet som "kock" och som någon som därmed i allmänhetens ögon bör kunna vin och han har varit smart nog att designa en vinblandning som är perfekt anpassad till svennes vinsmak med översötat vin med mycket frukt och helt utan besvärande tanniner. Jag vill inte framstå som någon elitistisk snobb och jag brukar alltid ha full förståelse för att andra tycker annorlunda än mig men man kan oftast oberoende om man tycker om ett vin eller inte kunna avgöra om det är en kvalitetsprodukt eller inte, dvs är det här ett i grunden bra vin gjort på bra råvaror med omsorg om produkten eller är det skräp gjort för att sälja i bulk med enda mål att tjäna så mycket pengar som som möjligt, och Morberg är jag ganska säker på att han hör till den senare kategorin.Även jag saknar info, såg bara detta då jag följer honom på facebook. Och ja han säljer mest i Sverige, vilket kanske sticker i ögonen för andra, men det är ju helt klart lika bra att diskutera det här också. Har jag fel?