Om man tänker om FRÅN BÖRJAN:
På vilket sätt är SB:s upplägg egentligen ens nära att vara ett bra upplägg för den kundgrupp deras minisläpp vänder sig mot?
Är det ingen som känner sig lika kränkt som jag och min granne gör?
Misshandla kunderna bara!!!
Andra företag på jorden har löst sina exklusiva försäljningsåtgärder på *ähum* något mer kundorienterade sätt med redig och användbar första vy och ett djupare lager för varje vin med citat från de mest namnkunniga vinjournalisterna på jorden och ANVÄNDBAR information om vinet, vinmakaren mm.
...eller SB kanske tänker att det är bäst att de inte anstränger sig för dem som verkligen vet ngt om vin, för de kanske blir alkoholiserade då? Och det vore ju himla oansvarigt. huh!
Tillåt mig introducera det orakel som SB nyttjar (kommer från planeten IOGT-XENU) för att genomföra alla sina kundorienterade förbättringar som konstigt nog alltid slutar med ökad konsumtion av BiB: