Peder
Medlem
Nu finns även statistiken på engelska för de som bor utanför Sverige:
http://handlavin.blogspot.se/2014/04/who-is-behind-harassment.html
http://handlavin.blogspot.se/2014/04/who-is-behind-harassment.html
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Och man sålde mellanöl i livsmedelsbutikernaJag minns den ljuva tiden,
jag minns den som i går,
då oskulden och monopolen
tätt följde mina spår
Tänk vad allt var bra när det bara fanns ett telefonbolag,
en TV-kanal, en radiokanal, ett postverk, ett elbolag, ett
järnvägsbolag, en bilbesiktning, ett apotek.
Och affärerna var stängda på söndagarna!
Optimist där, jag minns en monopolaffär som även var stängd på lördagar under två decenniers tid. ´Jag minns den ljuva tiden,
jag minns den som i går,
då oskulden och monopolen
tätt följde mina spår
Tänk vad allt var bra när det bara fanns ett telefonbolag,
en TV-kanal, en radiokanal, ett postverk, ett elbolag, ett
järnvägsbolag, en bilbesiktning, ett apotek.
Och affärerna var stängda på söndagarna!
Du har blivit en känd martyr, inte illa mitt i all bedrövelse.Då har nyheten nått Österrike och man möts av denna artikel som T-bane resenär i Wien:
Jag skall till Wien och Salzburg under en vecka i maj för att träna kendo med landslag och lokalbefolkning där. Hoppas jag då slipper skämmas över att jag är från Schwärje... *Huh*Då har nyheten nått Österrike och man möts av denna artikel som T-bane resenär i Wien:
Vänd på det - istället för att skämmas kan du vara stolt över att du känner martyren @Peder och att du tillhör motståndsrörelsen. Då kan du känna dig som en arg och stolt rebell från Sverige. Passar bättre med Kendo dessutom.Jag skall till Wien och Salzburg under en vecka i maj för att träna kendo med landslag och lokalbefolkning där. Hoppas jag då slipper skämmas över att jag är från Schwärje... *Huh*
Ebba Grön RebellVänd på det - istället för att skämmas kan du vara stolt över att du känner martyren @Peder och att du tillhör motståndsrörelsen. Då kan du känna dig som en arg och stolt rebell från Sverige. Passar bättre med Kendo dessutom.
En annan såg ut ungefär såhär...Ebba Grön Rebell
Hade tuppkam som tonåring och sprang runt och försökte lära känna mig själv...
Visa bifogad bild 1031
Har du återhämtat dig själsligt ännu?
Nä, jag medicinerar fortfarande med goda viner, minst två gånger i veckan...Har du återhämtat dig själsligt ännu?
Fullt förståeligt och respektabelt beslut. Hoppas att du kan koppla av från denna cirkus.Tack för mig och farväl Handlavin.se
Det fick bli så här för min del. Jag orkar inte kämpa för småskalig produktion med tanke på hur jag mår och börjar nog handla från Caviste och andra fina nätvinhandlare istället - dags att ta tag i min hälsa som tagit stryk den senaste månaden och dricka mycket gott.
http://handlavin.blogspot.com/2014/04/tack-for-mig-och-farval-handlavinse.html