gece
Man vänjer sig.
På tal om det - "handfriterade chips". Tänk att någon ska behöva lida så bara för att jag ska få äta lite friterad potät.-Chips som som hävdas vara "grytfriterade" för att ge dem en air av exklusivitet...
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
På tal om det - "handfriterade chips". Tänk att någon ska behöva lida så bara för att jag ska få äta lite friterad potät.-Chips som som hävdas vara "grytfriterade" för att ge dem en air av exklusivitet...
Ärligt i alla fall.That would be me
När jag köper öl vill jag i 99 fall av 100 bara ha en lättdrucken lager vilket säkert anses undermåligt av många ölintresserade, särskilt hippt är det dock inte.
Är det bara i Fennoskandia där folk är så förtjusta i den här typen av rödviner? I en liten bolis vimlar det av viner som ripasso, appassimento, och flera till. Just undrar hur länge kommer det att vara så här?Bästa Amaronen på hyllan i en systembutik måste väl vara ett praktexempel?
Höjden av premium mediocre. Möttes av en underbar annons nyss.
Visa bifogad bild 11833
Redan namnet är en liten juvel!
Dessutom rimmar det på...Redan namnet är en liten juvel!
Kan dessutom tolkas som Prima R(h)ône eller en ihopslagning av primitivo och amarone...Dessutom rimmar det på...amarone
Ett prima rån är snarare det jag tänker på...Kan dessutom tolkas som Prima R(h)ône eller en ihopslagning av primitivo och amarone...
Genialiskt är bara förnamnet...
Törs vi gissa på att allas vår Luca Marone har givit det 98p?Dessutom rimmar det på...amarone
Jag har irriterar mig på detta mest hela dagen och googlat lite. Först beskrivs Primarone såhär:
Jag har irriterar mig på detta mest hela dagen
Jag antar att detta betyder att vi snart kan få läsa en hyllning till Tenuta Moretta (notera "a More" i mitten!) och dess anrike grundare (säkert en strävsam vinbonde i någon veronesisk vinby), samt till Primarone, i Livets Goda?Jag har irriterar mig på detta mest hela dagen och googlat lite. Först beskrivs Primarone såhär:
Producenten Tenuta Moretta köper in de bästa möjliga druvorna för sedan skapa den högkvalitativa blend som är Primarone.
Om man googlar på Tenuta Moretta hittas inga resultat som inte har att göra med Primarone och "importören" Apricot. Eller ska vi ska producenten, eftersom Tenuta Moretta inte är ett företag, utan ett varumärke som Apricot äger. Jag vet, ingen är förvånad. Det är såhär det är. Gott slut, allihop.
Ha ha, detsamma du!God jul!