This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Du inspirerar mig!Blev äntligen ett köp för mig!
http://vinkylen.se/produkt.php?pid=601
Får se vart jag får plats med den
Ja, @Mattias S nu har du gnölat om en vinkyl sen du började hänga här på forumet.... Kom igen, You can do it!Du inspirerar mig!
Jag kommer mest troligt fortsätta att "gnöla" ett tag till. I stort sett alla mina pengar läggs på vin, mat och resor och jag har svårt lägga undan det som krävs. Är notoriskt emot att köpa på avbetalning. Jag behöver dock bli bättre och få tummen ur och varje gång jag blir påmind så hamnar jag aningen närmare "köp-knappen". En vacker dag...Ja, @Mattias S nu har du gnölat om en vinkyl sen du började hänga här på forumet.... Kom igen, You can do it!
-Och rabattkoden passar ju dig som modelejon också
"Detta skåp fungerar utmärkt till att förvara dina bästa viner men även för dig som vill lagra Champagne. "Blev äntligen ett köp för mig!
http://vinkylen.se/produkt.php?pid=601
Får se vart jag får plats med den
Jag kommer mest troligt fortsätta att "gnöla" ett tag till. I stort sett alla mina pengar läggs på vin, mat och resor och jag har svårt lägga undan det som krävs. Är notoriskt emot att köpa på avbetalning. Jag behöver dock bli bättre och få tummen ur och varje gång jag blir påmind så hamnar jag aningen närmare "köp-knappen". En vacker dag...
Å andra sidan så gillar vi på forumet upprepningar. Att annonsera att man har "köpstopp" för att minuten senare bryta det hör ju till forumets DNA, likaså min jakt efter en vinkyl.
Oerhört kränkande!"Detta skåp fungerar utmärkt till att förvara dina bästa viner men även för dig som vill lagra Champagne. "
Förväntar mig högljudda protester från champagnefalangisterna.
Men sant.Oerhört kränkande!
Du inspirerar mig!
Ja, @Mattias S nu har du gnölat om en vinkyl sen du började hänga här på forumet.... Kom igen, You can do it!
-Och rabattkoden passar ju dig som modelejon också
Grattis till köpet! Då är det bara att börja fundera på när du ska köpa nästa skåp och var du ska placera det. Min gissning är att det inte kommer att ta tre år till innan du är där...Jag har gått och funderat och kollat på vinskåp i 3 år nu.. det var ett impulsköp. Jag är dock nöjd att jag fick tummen ur
Det brukar väl snarare ta tre månader?Grattis till köpet! Då är det bara att börja fundera på när du ska köpa nästa skåp och var du ska placera det. Min gissning är att det inte kommer att ta tre år till innan du är där...
Däromkring!Det brukar väl snarare ta tre månader?