Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Raveneau

Dave

Medlem
Trots genom att sitta på en mobil med ganska dåligt internet fick jag inga felmeddelanden förutom att varje sida laddade i ca 5 sekunder så fick jag bekräftelse för en fl MdT. Tog väl 45 sekunder det hela, inget makuleringssms hittills i alla fall. Också första gången någonsin jag lyckats.

Silex

Medlem
Argh, missade pga oplanerat möte..... Någon som vet om det kommer nån Raveneau på ett websläpp framåt?

Bara jag som tolkar mailet om Raveneau på olika sätt varje gång jag läser det. Är det 1 flaska totalt per person? 1 flaska per beställning totalt men möjligt med fler beställningar? 1 flaska per vin per beställning?

Jag vågar inte beställa mer än 1 totalt för att inte riskera makulering.

Klas.

Medlem
Fick en flaska butteaux, total RNG som vanligt. Blec utloggad, försvann från korgen och kunde till sist betala 10:04 ca. Värdelöst system detta dock.

Ändå härligt hur totalt kaosartat systemet är.

Kom själv hela vägen till betalning för en Butteaux, men fick sen upp ”betalningsfel” - laddade om sidan och då var jag tillbaka i korgen, och kunde inte komma tillbaka till betalning utan fick meddelande att produkten var slutsåld.

Allt hände före 10:01 🥲

Utan att ha varken fakta eller IT-utbildning så känns beställningsssystemet inte anpassat för "mikrosekundsbeställningar". Det är mer till för folk som strosar runt i BS.

Webbsläppen verkar en aning mer optimerade

Trådskapare
jrick

jrick

Medlem
En sak som jag märkt är att om man försöker trycka igenom beställning innan systemet noterat att det är 10:00 så säger den ifrån att den inte släppts, men sen fortsätter den att säga ifrån hur många gånger man än trycker, den har alltså ingen egen uppdatering av knappen baserat på att klockslaget inträffar.. Till skillnad från webbsläppet alltså.

Vad gäller reglerna tror jag att man kan köpa en av varje, men problemet är att om du lägger alla i korgen och en är slut måste du gå tillbaka och ta bort den, sen kommer en annan vara slut och du får gå tillbaka igen osv

Toppen