This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Skärp dig, klart som fan att jag inte snea för det... Då får du anstränga dig lite hårdare!Andreas L skrev:Har inte vart där på länge men har hört att dom saknar lite mellanregister - antingen 400 eller 2500, ligger nog i det lite "högre" påslagsegmentet...
Du blev väl inte sur för att jag sa att du och Krug hade suttit oh sörplat i er cuvée discobitch?
Det kommer en ny cuvée snart som heter yo big dick crack ho don´t drink mo´....
Mo betyder som sagt moët på hiphopspråk...
Selosse runt 1 300, Leflaive 1 600, DRC 3 200, Kracher 600, Egon Muller 900.Andreas L skrev:Hur var prisnivån?
Oj, platt fall för en restaurang som en gång i tiden var en av Sveriges bästa. Det har varit väldigt tyst om Lux ett tag, kanske vi har svaret härLamaba skrev:Jag åt 5-rätters menyn och tyvärr var det en besvikelse. Maten kändes enkel och saknade helt den finess som jag förväntar mig i den prisklassen. Det mesta var ändå gott men t.ex efterrätten var inte ens det.
Man matchar syra med syra för att det minskar upplevelsen av syra.Lamaba skrev:Blev vinpaketet till. Vet inget om vinerna sedan tidigare och har ingen aning om "värdet" på paketet, men vinerna var, i jämnförelse med andra restaurangers vinpaket, helt ok. Förstår dock inte hur man tänkte när man parade ihop det andra vinet, som var rätt syrligt, med den maträtten som också var väldigt syrlig.