Stenberg
Medlem
Jag tycker det låter som en synnerligen GOD plan, snarare än ond. Count me in! (Förutsatt att jag är på rätt sida jordklotet)Det låter som vi snart har nog med folk för att börja koka ihop en ondskefull plan! *moahaha*
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag tycker det låter som en synnerligen GOD plan, snarare än ond. Count me in! (Förutsatt att jag är på rätt sida jordklotet)Det låter som vi snart har nog med folk för att börja koka ihop en ondskefull plan! *moahaha*
Är jag hemma är det absolut en go-go!Det låter som vi snart har nog med folk för att börja koka ihop en ondskefull plan! *moahaha*
Då har jag jag dessvärre redan migrerat till stugan i schäääärgårn för att förbereda midsommarfirandet.Apropå det så kommer jag bege mig in i skogarna i början av juni. Antingen mån 12 juni eller lör 17e kan jag tänka mig att raida deras Selosse!
Kul! Hoppas ni trivs, de har ju precis gjort om menyn från att bara ha en pretentiös avsmakningsmeny till att istället låta gästen plocka ihop menyn själv i bistrostil.Hyllningarna har ju varit stora här på Forumet. Klart man är nyfiken. Hustrun har släkt på Öland så imorgon är det 2x50 år + 60-års kalas.
Vi åker ner dagen innan dvs idag. Checkar in på Stadshotellet och bildar oss på kvällen en egen uppfattning. Återkommer i detta ärende
Men fasen vad kul! Jag åker dessvärre på söndag och den gode @Stenberg på onsdag morgon annars hade det ju varit en ära att haka på!Jag ska ner till Kalmar 17-18 maj på jobb så på kvällen 17 maj tänkte jag besöka Postgatan om tiden räcker. Skoj om någon annan forummedlem vill hänga på.
Tack för tipset.glöm inte hälsa från oss och be om den "riktiga" vinlistan.
Noterat och uppfattat!Ge fan i alla Selosse dock. De är reserverade för fastboende Kalmariter!
-Bra, du får komma och dricka dem i höst, vi håller på och kokar ihop en ondskefull plan med en specialbyggd kväll för forumnördar där vi ska plocka russinen ur kakan i deras vinkällare!Det är bara att gratulera alla kalmariter för denna pärla! Som du märker @Emanuel så höll jag mig borta från Selossen