This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Nja. Inte nödvändigtvis.Är inte Trastevere en turistfälla?
Hur hamnade den posten under "Restauranger i Rom"? Inte för att det gör något men det känns som jag missat grunden till ditt inlägg. Förresten, när åker vi?Jag börjar bli löjligt intresserad av att välja Spanien som resmål vid nästa utomlandsäventyr. Bra priser, massor av vinkultur och en hel del bra matställen. Älskar USA, men det är synd att säga att det är på grund av den usla matkulturen och de höga priserna. Spanien kan bli min nästa älskarinna har jag en känsla av!
Jag vet inte måste jag säga. Är det ok om jag skyller på min jetlag?Hur hamnade den posten under "Restauranger i Rom"? Inte för att det gör något men det känns som jag missat grunden till ditt inlägg. Förresten, när åker vi?
Jag börjar bli löjligt intresserad av att välja Spanien som resmål vid nästa utomlandsäventyr. Bra priser, massor av vinkultur och en hel del bra matställen. Älskar USA, men det är synd att säga att det är på grund av den usla matkulturen och de höga priserna. Spanien kan bli min nästa älskarinna har jag en känsla av!