This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kul att du lyckats få bort på Noma, behövde du boka långt i förväg?Elvis skrev:Jag ska till Köpenhamn i nästa vecka med jobbet. Jag har lyckats får bord på Noma nästa onsdag, vilket ska bli spännande, men jag vill gärna ha lite fler tips. Någon annan restaurang som inte bör missas? Finns det någon bra vinbutik där man kan hitta spännande champagne?
El burro grande skrev:Kul att du lyckats få bort på Noma, behövde du boka långt i förväg?
Elvis skrev:Tack för tipsen. Jag har bokat bord på Le Sommelier nu. (Försökte först med Formel B men de har stängt på måndagar, vilket är min enda lediga kväll.)
SUPRA skrev:Jag är i Köpenhamn då också.
15 - 17:e Septemeber om du vill rocka.
Elvis skrev:Det är konferens på dagarna och restaurangbesök med kolleger på kvällarna, så tyvärr. Vi kan väl dricka skumpa i Stockholm någon gång!
Elvis skrev:Tack för tipset om Le Sommelier - jag var där igår och det var verkligen en trevlig och bra restaurang. Vinlistan var sanslöst bra, maten var helt OK.
SUPRA skrev:Minns inte namnet nu, men gick förbi ett ställe med Krug 1988 på menyn för ~4000 DDK.
SUPRA skrev:Det var inte ni som hade fest inne på Tivoli va?