This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vin..? 8)sirlongfellow skrev:Helt ok vin eller vad pratade hon om....
Vet att hon är från Kanada men för mig urtypen av en överspänd amerikansk a-personlighet.Elvis skrev:Hon ger mig kalla kårar...
???Anders Landström skrev:Ger mig obehagliga flashbacks från Egly-Ouriet
Elvis skrev:Shorepower, jag och några till besökte Egly-Ouriet i oktober 2010 och då råkade Oumy vara där samtidigt och hon var minst sagt överspänd. Shorepower har pratat om henne i 1,5 år så hon gjorde ändå ett rätt starkt intryck.
Elvis skrev:Hon ger mig kalla kårar...
Ja jäklar vad obehaglig hon var när hon sabrerade...Anders Landström skrev:Vet att hon är från Kanada men för mig urtypen av en överspänd amerikansk a-personlighet.
Ger mig obehagliga flashbacks från Egly-Ouriet
http://www.youtube.com/watch?v=yvtXYEaRKWg
...som dessutom inte ser särskilt skräckinjagande ut.Jos skrev:Kalla kårar, obehagliga flashbacks mm... Av en liten vintjej?
Är inte så intresserad av vilket kön hon har och naturligtvis en video kan man stänga av men det överspända stilen är rätt påfrestande. Flashbacken är naturligtvis svår att förstå om man inte spenderat två timmar i ett sällskap med en liknande personlighet som totalt förstörde ett besök hos en odlare.Jos skrev:Kalla kårar, obehagliga flashbacks mm... Av en liten vintjej?
Spännande!
Anders Landström skrev:Är inte så intresserad av vilket kön hon har och naturligtvis en video kan man stänga av men det överspända stilen är rätt påfrestande. Flashbacken är naturligtvis svår att förstå om man inte spenderat två timmar i ett sällskap med en liknande personlighet som totalt förstörde ett besök hos en odlare.
Så stoppknappen är väl det bästa sättet att hantera videon på