This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Nej, för fan. Ingen man. I alla fall inte Jakob Eklund.Bubblaren skrev:Jag vill se en man representera ett champagnehus - Philiponnat behöver inte köpa ngn skådis, de har Vianney Gravereaux!
Undra om Jakob Eklund kan bli omslagspojke för t ex Selosse?
Portman, ja, det är hon som är på min avatarbild. Något hemliga vet jag inte. Har du inte hört talas om henne? I så fall är nog inte filmallmänbildningen på topp, tyvärr. Hon är nog i ungefär samma klass av kändisskap som Scarlett, och de har t.o.m. spelat systrar i filmen The Other Boleyn Girl, som släpptes ifjol.Bubblaren skrev:Den där Porter, är det den ngt emliga tjejen du har på din bild?
Håller inte med. Mager, möjligtvis, men inte det andra. Men den bilden är bara tagen på stan. Här är en annan som tycks vara lite mer redigerad...Bubblaren skrev:Ser mager, frusen och sjuk ut...
Jag hade gärna ställt upp. ;DBubblaren skrev:behöver nog tas om hand om, värmas, matas och pysslas om
"Emlig" är inte direkt ett vanligt ord. Jag trodde helt enkelt att du felstavat "hemlig". Du får ursäkta det.Bubblaren skrev:Ha ha... inte "hemliga" utan ämliga, du vet lite svag/vek/vissen. Vet inte om det stavas emlig eller ämlig ???
Haha. 16 bast, knappast (det rimmar). Att se ung och fräsch ut är väl knappast en nackdel annars, så länge man inte ser omogen ut.Bubblaren skrev:Bilden du la in här var en gladare, rundare, varmare tös... men ser ut som 16 bast :
En man passar säkert din smak bättre, men inte min... ;DBubblaren skrev:Nä, tacka vet jag att de tar fram en snygg man som omslag för både champagne och bilar. Och då ska de inte skildras som våp som tjejerna görs allt för ofta.
Han är säkerligen ett mycket bra val av representant för ett champagnehus, men främst av helt andra skäl. Nåväl, tolka inte det som ett negativt yttrande om honom eller hans utseende, men lika mycket godis som Natalie Portman är han i vart fall inte för mina ögon. Å andra sidan delar han det ödet med 100% av alla jordens män och c.a. 99% av jordens kvinnor, så det är inget att direkt ta personligt.Bubblaren skrev:Kanske vi ska välja Julle
anders skrev:Jag tycker att de flesta brudar som dyker upp i filmerna är dagsländor och att de sedan får uppmärksamhet för diverse olika spektakel utanför branschen.
Hehe. Jo, det är klart.anders skrev:Jag tycker att bild tre klart visar att den här bruden vet hur Mög & Skändan ska hanteras. Utmärkt val som ambassadör.
Det har du väldigt rätt i. Men Scarlett Johansson är inte alltför värdelös hon heller.Elvis skrev:Det gäller inte Natalie Portman. Hon står för kvalitet på alla sätt, inklusive utseende.