Jimmy Forsman
I det stora hela tämligen meh...
SV: Sine Qua Non
Sjukligt fair!
Sjukligt fair!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Sura clowner gör inga barn glada...Keen skrev:Vafan är det här för fasoner! Bara för att ni blivit utnyttjade av CJ nere på Grappe behöver ni väl inte hålla på med såna här förnedringsfasoner!
Det hade ju iofs kunnat vara värre. Ni hade kunnat tvinga mig att ansöka till den rätte för rosing :-\
Keen skrev:Vafan är det här för fasoner! Bara för att ni blivit utnyttjade av CJ nere på Grappe behöver ni väl inte hålla på med såna här förnedringsfasoner!
Det hade ju iofs kunnat vara värre. Ni hade kunnat tvinga mig att ansöka till den rätte för rosing :-\
Krug88 skrev:Sura clowner gör inga barn glada...
Krug skrev:Vadå "ansöka"? Du ÄR den rätte för Rosing...
Krug88 skrev:Sura clowner gör inga barn glada...
Krug skrev:Kanske inte, men vi skulle garva. Och det är ju skäl nog...
Krug88 skrev:Jo, men vi måste ju utnyttja situationen lite isåfall. ;D
Jag går och hyr en clown-outfit med tillhörande näsa, simfötter och peruk, sen får han ha på sig det hela kvällen nere på Grappe!
Och kanske under en snabb pint på puben efter...
Låter inte det fair?
CH skrev:;D
Spelar ingen roll vad du säger Keen, du skulle lätt gå med på det och sedan låta CJ leka med dig om det skulle innebära att du skulle få lite SQN.
Det är inte mobbing eller förnedring utan "roasting" som genomförs. Du borde känna dig hedrad av det hela egentligen.
Krug skrev:re poster lyckades ni med innan det gick åt helvete...
Använd med fördel den befintliga tråden http://www.finewines.se/http://www.fine ... ic.php?t=3 men inte till cykelhistorier.
Tråd låst
//Krug
Keen skrev:Vafan! Det gick snabbare än vanlig att gå åt helvete! Jag var iallafall seriös
Nåväl, som sagt har jag beställt 2 av varje, plus ett gäng lillian. Snackade mailledes med Gunnar på Divine och i fredags sa han att han skulle sätta allokeringen de närmsta 1-2 veckorna.
I övrigt har jag lyckats köpa 2 st SQN via ebay, en Backwards and Forwards i ett lite svagt ögonblick samt en Hollerin' M.
David W skrev:Gunnar har sagt att han ska prioritera dem som köpt tidigare, och det är ju bra.
Ja, då lär man väl inte få nå't.David W skrev:Gunnar har sagt att han ska prioritera dem som köpt tidigare, och det är ju bra.
kayaker skrev:Ja, då lär man väl inte få nå't.
Det hänger ju mycket på hur han kvoterar också. Det bör ju ligga i Divines intresse att uppmuntra nya kunder också. Man köper ju gärna nå'n flaska extra av både det ena och det andra via de importörer som varit tillmötesgående. Jag har en hel del Bristlyimporterat vin hemma...
J.S. skrev:Mina Lillian White Hawk Syrah är klara iaf, återstår SQN... ;D
Keen skrev:Vafan! när fick du reda på det? Köpte du förra året?
Om det är samma Lillian Syrah som jag köpte direkt från Maggie på lillian är de helt fantastiska (i min mening).
J.S. skrev:Hehe, lite tjat kan löna sig ibland
Keen skrev:Jag har också tjatat
Hur många lillian fick du?
Var samma som jag har, druvorna kommer från White Hawk-vingården som jag misstänkte Hoppas jag får mina 5
CH skrev:Ja det vore ju ganska snopet om det blev en "Krug -96" historia av det hela igen och du blev utan.