This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ja, men otroligt irriterande ändåDen var ju rätt väntad, dock mer förvånad över Elio Altare.
Haha, det säger jag inget om.Ja, men otroligt irriterande ändå
Blev en sväng till Hansa, Malmö på lunchen. Fanns gott om flaskor kvar från hela släppet.Ja, men otroligt irriterande ändå
Borde komma påfyllning av Altare. Det var väl drygt 180 flaskor i weblagret, knappst så att 420 flaskor har gått ut till butiker.
Tisdag/onsdag till PK-huset (om inget händer på vägen...)Någon annan som har lyckats få ett datum?
Tokyllades av Petter och Alf Tumble i deras podd dela en flaska så kanske därför..Den var ju rätt väntad, dock mer förvånad över Elio Altare.
Jag har inte provat men det är ju jäkligt kul att snoka efter omdömen och när scorerna ligger i stort sett konsekvent på 95 eller högre tycker jag man kan pytsa ut. Det finns tydliga sammanställningar på tex KLWines som pekar i den riktningen men inte minst så har denna DDC även fått höga användaromdömen på Wine-Searcher (de gula stjärnorna) och de brukar vara rätt kräsna.Hej,
Såg att DDC 16 kommer in imorgon igen. (Om SB info stämmer)
Är det någon som prövat detta vin? Är vinet värt sitt pris? Likt många andra BDX är ju prisnivån åt det högre hållet, som många redan påpekat.