Teddy Thompson
Medlem
Annars brukar det vara min specialitetNej, jag svamlar.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Annars brukar det vara min specialitetNej, jag svamlar.
-Har inte druckit den själv men skall vara en bra producent.
-Passa på att hugg någon flaska medans du har chansen, när Livets Goda kommer med sin Etnaspecial om någon vecka lär man väl inte få ha de distriktet i fred längre...
Vem anser detta?Producenten anses göra några av de bästa rödvinerna som finns i sin prisklass någonstans.
Vem anser detta?
2012:an kostade 381kr och den lär vara betydligt bättre. Jag skulle definitivt hoppa över 2013. Château Fleur Cardinale 2013 bör vara ett bättre köp, men jag tror jag hoppar över den också.Såg precis att chateau d'Armailhac går för 368:- 2010:an gick för 573:- en rätt markant sänkning...
Väl talat. Jag brukar få stryk här av vissa forumiter när jag klankar ned på Bdx '13 men det är en usel årgång. Med några få undantag på den vita sidan.2012:an kostade 381kr och den lär vara betydligt bättre. Jag skulle definitivt hoppa över 2013. Château Fleur Cardinale 2013 bör vara ett bättre köp, men jag tror jag hoppar över den också.
Jag lyder nog forumets råd att passa på bordeaux 2013, menade inte att det var ett kap utan att prissänkningen kanske hängde ihop med kvaliteten på d'Armailhac 2013.2012:an kostade 381kr och den lär vara betydligt bättre. Jag skulle definitivt hoppa över 2013. Château Fleur Cardinale 2013 bör vara ett bättre köp, men jag tror jag hoppar över den också.
Den hänger nog mest ihop med vikande försäljning och växande lager pga. för höga priser på tidigare årgångar.Jag lyder nog forumets råd att passa på bordeaux 2013, menade inte att det var ett kap utan att prissänkningen kanske hängde ihop med kvaliteten på d'Armailhac 2013.
Ett steg i rätt riktning helt enkeltDen hänger nog mest ihop med vikande försäljning och växande lager pga. för höga priser på tidigare årgångar.
Så, vilka forumiter har åsikter som misshagar dig om Bdx -13 ?Väl talat. Jag brukar få stryk här av vissa forumiter när jag klankar ned på Bdx '13
Ja enligt Parker är det väl sämsta på 15-20 år? 2002 fick högre poäng.Så, vilka forumiter har åsikter som misshagar dig om Bdx -13 ?
Ja men då är ju RP och @Vino fino överens ju !Ja enligt Parker är det väl sämsta på 15-20 år? 2002 fick högre poäng.
Edit, kollade nu och det är väl över 20 år. Senaste sämre i Pauillac är 1991...
Cirkeln är sluten.Ja men då är ju RP och @Vino fino överens ju !
Jamen det är klart det finns forumfolk som minsann har bättre koll på områdena i Bordeaux 2013 än RPJa men då är ju RP och @Vino fino överens ju !