Vojne, vojne...Du bör dock spara dina pengar till släppet 20 april - då kommer det grejor
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vojne, vojne...Du bör dock spara dina pengar till släppet 20 april - då kommer det grejor
För sjutton gubbar. 6 april är shit jämfört med 20 aprils da shit? Den som kom på det här med två lanseringsdatum i månaden (plus webblanseringar) hade kanske inte bara folkhälsan för ögonen.Du bör dock spara dina pengar till släppet 20 april - då kommer det grejor
Min kommentar var riktad specifikt till @Daniel A och avsåg ett vin i släppet 20/4. Ni andra kan shoppa loss.För sjutton gubbar. 6 april är shit jämfört med 20 aprils da shit? Den som kom på det här med två lanseringsdatum i månaden (plus webblanseringar) hade kanske inte bara folkhälsan för ögonen.
Jag tänker i alla fall inte hålla igen när det gäller Liefmans. Men du får faktiskt hela 6 st 33cl Goudenband till priset av en 75cl barrel aged så det är bara att instämma i vojne, vojne....
Du bör dock spara dina pengar till släppet 20 april - då kommer det grejor
Min kommentar var riktad specifikt till @Daniel A och avsåg ett vin i släppet 20/4. Ni andra kan shoppa loss.
100 år gammalt portvin?Tackar för denna riktade förhandsinformation! Sjukt spännande, eftersom jag inte riktigt vet vad det kan tänkas vara.
Ingen dum gissning, 40 år gammalt portvin, skitgott (och då är jag ingen större portvinsfantast) och till kompispris.100 år gammalt portvin?
Ge oss en hintDu bör dock spara dina pengar till släppet 20 april - då kommer det grejor
100 år gammalt portvin?
Ingen dum gissning, 40 år gammalt portvin, skitgott (och då är jag ingen större portvinsfantast) och till kompispris.
Bör en bdx älskare spara en slant?Du bör dock spara dina pengar till släppet 20 april - då kommer det grejor
Vi får inte prova några Bdx 15, så jag vet inte vad som kommer. Annars är det nog bara om man tänker köpa lådvis med portvin som man behöver hålla i plånboken.Bör en bdx älskare spara en slant?
Jag tror att han fått en bra allokering. Förra släpptes först till prenumeranter, det som blev över släpptes som websläpp.Sedär. Intresset för SQN måste sjunkit drastiskt för att Gunnar ska släppa ut det på vanliga släppet. Direkt från allokering till småsläpp, utan att passera webbsläpp.
Är det inte helt enkelt så att intresset för viner i detta segment (extra allt) börjar stagnera? Och att vin intresserade börjar snegla tillbaka till mer klassiska viner ( fine wining)Jag tror att han fått en bra allokering. Förra släpptes först till prenumeranter, det som blev över släpptes som websläpp.
fine wining, fixade stavningen( fine dining)
Ha hafine wining, fixade stavningen
Är det inte helt enkelt så att intresset för viner i detta segment (extra allt) börjar stagnera? Och att vin intresserade börjar snegla tillbaka till mer klassiska viner ( fine wining)
Såhär ser min önskelista ut om man ska vara realistisk och inte drömma sig bort till SQN:
Ch Simard St Emilion 00 750 ml