Mattias Schyberg
Administratör
Är inte hemma så får handla något gott imorgon om det finns några skatter kvar.Blev lite Occhipinti, Terre Nere, Joguet, Radikon och Tilquin.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Är inte hemma så får handla något gott imorgon om det finns några skatter kvar.Blev lite Occhipinti, Terre Nere, Joguet, Radikon och Tilquin.
Även jag köpte lite Occhipinti och Terre Nere. I övrigt ligger jag lågt detta släpp och sparar till de kommande budgetknäckande släppen.Blev lite Occhipinti, Terre Nere, Joguet, Radikon och Tilquin.
Väldigt bra BYOB-kandidat !Blev bara några flarror Baigorri Garage
"Klostersatz" borde väl inte förekomma i ett katolskt land.Joguet (fanns bara 7 kvar) och Pichler-Krutzler Grüner Veltliner Klostersatz 2014 som började säljas i måndags.
Blev bara några flarror Baigorri Garage
Nu blev jag nyfniknen! Ge mig bara en anledning så slår jag till!Väldigt bra BYOB-kandidat !
Bra påminnelse! Chevillon behöver jag såklart inhandla också inser jag nu.Köpte "bara" några godbitar från Domaine Robert Chevillon. Hoppas kunna lägga rabarber på någon flaska Joudart efter jobbet.
Joguet kommer mest sannolikt bringa större glädje i hemmet, så det var nog en bra backup-plan.Månadsskumpan var slut och den var det enda som stod på listan så jag blev förvirrad och köpte Joguet och Paraschos π-not
Bourgogne och kött är en utmärkt kombo. Burgundisk köttgryta har ju liksom uppkommit där Och ung Chevillon kan nog behöva nåt ordentligt som tyglar den. Har nog provat Bourgogne till allt man kan tänka sig kan passa till vin utom kokt fisk och i princip aldrig blivit besviken även om självklart det finns favoriter.Bourgognen öppnas till en köttbit lite senare oavsett hur optimal kombo det är...
Visa bifogad bild 5410
För en gångs skull är vi väldigt överens. Det känns skönt på något vis.Bourgogne och kött är en utmärkt kombo. Burgundisk köttgryta har ju liksom uppkommit där Och ung Chevillon kan nog behöva nåt ordentligt som tyglar den. Har nog provat Bourgogne till allt man kan tänka sig kan passa till vin utom kokt fisk och i princip aldrig blivit besviken även om självklart det finns favoriter.
Ja, vi får se om du fortfarande tycker att kvällen blev räddad av tipset om Paraschos efter att du druckit det. Men jo, intressant blir det nogNåväl, kvällen blev räddad av två vin på tips från er.
Parmesan köptes som tilltugg till det uteblivna bubblet, men nu får det ätas till Paraschos istället. Det blir intressant.
Har smakat på det och är tacksam för att jag köpte en Bourgogne också.Ja, vi får se om du fortfarande tycker att kvällen blev räddad av tipset om Paraschos efter att du druckit det. Men jo, intressant blir det nog
Vart rejält besviken på Paraschos Ponka som kom tidigare i höst så stod över Not.Har smakat på det och är tacksam för att jag köpte en Bourgogne också.