This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det hoppas jag verkligen att det gjordeHum, jag tryckte för tidigt på beställningsknappen och fick gå tillbaka. Ändå verkar jag ha fått Beaucastel. Undras om Systemets system fungerade.
Fått bekräftelse, så för mig funkade det. Nu var det visserligen inte Beaucastel jag var ute efter, utan ett annat eftertraktat vin.Det hoppas jag verkligen att det gjorde
Lyckades förvisso knappa hem två a' Rina så ska väl inte klaga – men är de redan slut i webblager? Kom väl in 2400 pavor.
Kollade på ”Vilka butiker har drycken?” och det ligger uppskattningsvis 2000 pavor i butikerna. Finns i 66 butiker och ofta i ganska stora kvantiteter.Lyckades förvisso knappa hem två a' Rina så ska väl inte klaga – men är de redan slut i webblager? Kom väl in 2400 pavor.
Kollade på ”Vilka butiker har drycken?” och det ligger uppskattningsvis 2000 pavor i butikerna. Finns i 66 butiker och ofta i ganska stora kvantiteter.
Ett andra släpp i webbsaldot ändå nästa vecka, gissar jag.Yes, såg det nu. Synd att man bor Systembolagets gråzon Jämtland
Ett andra släpp i webbsaldot ändå nästa vecka, gissar jag.
Vad snackar ni om? Det finns ju mängder av Beaucastel kvar!
Mvh, vitvinsdrickare har det lätt.
Vad snackar ni om? Det finns ju mängder av Beaucastel kvar!
Mvh, vitvinsdrickare har det lätt.