This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Inte Piran i alla fall - köp Langhe 2016 istället - mycket dålig utväxling på 100-lappen i prisskillnad.Om man ska gå på EN Barolo, ska jag då gå för Piras 2014 eller Clericos 2013?
TACK!Inte Piran i alla fall - köp Langhe 2016 istället - mycket dålig utväxling på 100-lappen i prisskillnad.
Jaha, pengar över till annat. Kanske blir en eller två flaskor fin-merlot istället.Från SB:
Dessa två artiklar som skulle ha lanserats imorgon 8 mars har fått flyttade lanseringsdatum till 2019-04-05
99215-01 Barolo Ciabot Mentin 2013
99333-01 Barolo Domenico Clerico 2013
Potentialen kan nog vara 100+, men frågan om det är värt det? Inte världens roligaste årgång.Tondonia, vad snackar vi för lagringspotential där? Blir första gången jag provar på den och undrar hur många flarror jag ska köpa på mig.
OK då blir det Piras Lange istället tack!Potentialen kan nog vara 100+, men frågan om det är värt det? Inte världens roligaste årgång.
Supervin till kompispris, svårt att avstå.Ngn som har en åsikt om Duckhorn? Köpa?
Från SB:Vart tog Kutch Chardonnay vägen ?
Blev 1 st DuckhornSupervin till kompispris, svårt att avstå.