Anders Landström
Medlem
En undersökning om Systembolagets webbsida genomförs just nu. Fick upp den då jag gick in på sidan.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
DET skulle jag aldrig uppmana till . Lite välbehövlig kritik bör SB som minimum dock få.Så du menar att vi ska spamma sönder eländet!?
Fick upp den när jag skulle kolla in webblanseringen i morse strax innan jag skulle iväg på en föreläsning och kom sent för det tog sådan tid att skriva av sig vad man tyckteDET skulle jag aldrig uppmana till . Lite välbehövlig kritik bör SB som minimum dock få.
Med tanke på hur lite de ändrat till det bättre trots all kritik, finns risken att de använder enkäten till att ta bort funktioner som gör det lättare att hitta sina drycker...Klockren enkät att fylla i. I bästa fall blir det lite förbättringar på sikt, vilket lär behövas. Tack för tipset!
Cynisk kan man vara, men vi vill ju att det blir bättre och det tror jag SB vill också. Om inte annat så är det ju bara SB vi har så länge våra politiker är monopolkramare.Med tanke på hur lite de ändrat till det bättre trots all kritik, finns risken att de använder enkäten till att ta bort funktioner som gör det lättare att hitta sina drycker...
Lite som Royal Mint när de fick klagomål på att de inte tog hänsyn till nickelallergiker när de bytte till nickelpläterade mynt - vi har utrett saken och det finns inga indikationer på att de nya mynten är värre än de gamla.
Jag såg den också i samband med gårdagens lansering och har fyllt i den.Fick upp den när jag skulle kolla in webblanseringen i morse strax innan jag skulle iväg på en föreläsning och kom sent för det tog sådan tid att skriva av sig vad man tyckte
Aha! Jag kanske är för paranoid.Så fort jag tillät nått javascript från Webserviceaward.com fick jag upp enkäten
NoScript FTW!Aha! Jag kanske är för paranoid.
Mer information kring viner som inte ingår i standardsortimentet tryckte jag på en del.Skulle vara intressant att veta vad ni hade för åsikter om hemsidan och vad ni saknade samt borde göras bättre?
Eller att dom kryper ur in sin grotta och kollar runt på några av de 100-tals professionella vinsajterna i Europa och USA där man kan få lite användbar information om vinerna man skall handla.Mer information kring viner som inte ingår i standardsortimentet tryckte jag på en del.
Men 19% marginal skall dom ha. Är det inte fantastiskt ?Beställningssortiment
Varan finns i lager hos leverantören och är ett komplement till Systembolagets sortiment. Vi provar inte varorna i beställnings- sortimentet och anger därför ingen doft- och smak- beskrivning. Ta gärna kontakt med leverantören för mer information om varan