Livermore
Medlem
Ja min förhoppning är att inget släpptes idag, utan att de släpps senare.Då har de säkert inte fått in flaskorna på lagret och gjort den TS idag, då kommer det synas i morgon på hemsidan
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ja min förhoppning är att inget släpptes idag, utan att de släpps senare.Då har de säkert inte fått in flaskorna på lagret och gjort den TS idag, då kommer det synas i morgon på hemsidan
Det låter intuitivt och bra Är det bäst att ta kontakt med leverantör och få klarhet i eventuellt framtida släpp?kommer aldrig komma upp som Webbsaldo då det är nu en BS produkt och då finns den alltid i lager hos leverantör
Pics pics pics! Pleeeaaaase!Helsideannons i nya numret av Gourmet. "Årets bästa champagne" finns nu att beställa bla bla bla.
Det är illa att man inte vet hur det kommer gå. Tänk om det var så här när man beställde andra varor.Lagt en order. Bara att hoppas på det bästa nu.
Går att beställa idag
Jag väntar fortfarande och beställde också i onsdags. Kanske tar längre tid att skicka upp till Norrland. Eller så lade min butik beställningen senare.Beställt i onsdags och idag plingade till i telefonen!