Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Termometer i vinlagringsskåp

Hallå!

Tänkte höra mig om vilka termometrar och mätare för luftfuktighet ni har i era vinlagringsskåp. Är ute efter en trådlös mätare som skickar info till min telefon.

Ge mig era bästa tips!

KimHartman

Medlem
Jag kör Telldus sen en lång tid tillbaka i mina skåp. Har alltid funkat bra, men oklart hur de står sig i konkurrensen i dagsläget.

Ludvig

Medlem
Jag kör denna:

Känns pålitlig och bra. Batteriet håller > 1 år. Kräver dock en hub för 500 också.
Kör också Aqara sedan 2017 och är nöjd, har lagt in larm på temp och luftfuktighet. Med hubben uppkopplad mot internet så kan se värde varsomhelst ifrån samt få larm om värdena för temp och luftfuktighet över-/understigs.

mackan92

Medlem
Kör också Aqara sedan 2017 och är nöjd, har lagt in larm på temp och luftfuktighet. Med hubben uppkopplad mot internet så kan se värde varsomhelst ifrån samt få larm om värdena för temp och luftfuktighet över-/understigs.
Eftersom den kör zigbee kan du ansluta den då mot Hue Bridge antar jag?

Ludvig

Medlem
Sorry, nu ställer du tekniska frågor jag inte kan svara på. Jag köpte en Xiaomi hub som kör Zigbee men vet tyvärr inget om Hue Bridge.

Toppen