mackan92
Medlem
Att produkterna ligger i varukorgen innebär inte att du har några reserverade flaskor, utan du måste gå vidare med beställningen medan de finns kvar i lager. Det funkar alltså inte på samma sätt som med webblanseringarna där man har säkrat flaskorna när man har bokat dem.
En kvalificerad killgissning från min sida är att någon av artiklarna i din varukorg tagit slut innan du hunnit till kassan och det blir då lite knas i och på Systemet.
Sen kan man (=jag) tycka att så länge som jag har en artikel i varukorgen borde jag ha några minuter på mig att "gå till kassan". Som systemet är nu känns det som att någon rycker de fysiska flaskorna ur varukorgen när jag är i butiken.
Men som idag, när jag egentligen bara ville ha Schäfer - fanns i lager och finns även nu när jag kollade så hade jag 4 i varukorgen. Sen klickade jag upprepande gånger från några sekunder innan 10:00 och efter men kom aldrig vidare för att godkänna beställningen. Fick uppdatera sidan (F5), sen kom jag vidare och kunde genomföra beställningen..
Använde Chrome.