Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 18 oktober 2024

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
@Patrik Sellin Kommer det smaknoter på det här släppet?
Förlåt ett sent svar - jag får tydligen inga aviseringar när någon lägger in mitt namn.
Tyvärr har jag missat en massa provningar under september-oktober. Det är svårt att pricka in när det bara ges ett tillfälle, men jag är inte säker på att det hade funkat med två möjligheter heller. Jag har varit rätt upptagen på sistone.
Det ser dock lite bättre ut nu och jag hoppas att jag kan prova släppen från 8/11 och fram till jul,

Vingubben

Medlem
Förlåt ett sent svar - jag får tydligen inga aviseringar när någon lägger in mitt namn.
Tyvärr har jag missat en massa provningar under september-oktober. Det är svårt att pricka in när det bara ges ett tillfälle, men jag är inte säker på att det hade funkat med två möjligheter heller. Jag har varit rätt upptagen på sistone.
Det ser dock lite bättre ut nu och jag hoppas att jag kan prova släppen från 8/11 och fram till jul,
Finns det ingen Stockholmare som känner sig manad att hoppa in när Patrik inte kan?

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Det fick bli lite vardagsvin för min del

Asinone Vino Nobile di Montepulciano
Penfolds Bin 8 Shiraz Cabernet
Crozes-Hermitage Yann Chave
Penfolds Bin 2 Shiraz Mataro
Saumagen Riesling Grosses Gewächs
Philipp Kuhn

Toppen