Bitter Sediment
Medlem
Hur kommer det sig att Keller Limestone 2019 släpps igen? Jag har köpt två st 2020-11-20 ser jag i mitt register. Borde det inte va 2020?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
12Någon som vet om Keller kommer i lådor om 6 eller 12?
Hur kommer det sig att Keller Limestone 2019 släpps igen? Jag har köpt två st 2020-11-20 ser jag i mitt register. Borde det inte va 2020?
Går jag in på produkten så får jag upp en banner där det framgår att det är fel årgång och att det är 2020 som gäller.
Kul... Nu missade jag den bara för att jag trodde att det va 2019. Hoppas jag hinner till någon butik.Bra att man lyfter fram det bokstavligt talat sista minuten innan lansering..
Kul... Nu missade jag den bara för att jag trodde att det va 2019. Hoppas jag hinner till någon butik.
Kommer in 3st Perno till weblagret då jag fick min låda i butik så håll utkik!Elio Sandri Perno 2016 försvann som en nysningen, blev tyvärr inga, blev ist lite Torre Muga och Rijckaert.
Var inte du färdig med barolo 2016?Kommer in 3st Perno till weblagret då jag fick min låda i butik så håll utkik!
Som tur är tog jag mitt förnuft till fånga och insåg att man aldrig är färdigVar inte du färdig med barolo 2016?
Nån som har erfarenhet av Lapostolle Syrah?
Och den var fantastiskt bra!Veronica Ortegas nya årsgång (2018) verkar det som efter att 2017 släppts för knappt 4 månader sedan för samma peng.
Absolut, även om den nog borde ligga till sig ett tag till! Men för pengen den går för så är det en no-brainer i mitt tyckeOch den var fantastiskt bra!