Det är dit sajten skickar mätvärden, telemetri, för att tala om hur den mår – då den ligger på Microsofts molntjänst Azure.Att det länkar till Visual Studio är nog inte ett gott omen...
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det är dit sajten skickar mätvärden, telemetri, för att tala om hur den mår – då den ligger på Microsofts molntjänst Azure.Att det länkar till Visual Studio är nog inte ett gott omen...
Det minskar i antal tillgängliga flaskor (iaf av Musar), så någon lyckas ju att beställa...
Jag gjorde detsamma, med samma utfall.Jag ringde till mitt lokala bolag och bad dom lägga min beställning. Fick en sms-bekräftelse iaf. Får hålla tummarna att det gick igenom!
Ringde mitt lokala bolag och de vägrade att lägga en beställning via telefon, sån kanonservice från monopoletJag ringde till mitt lokala bolag och bad dom lägga min beställning. Fick en sms-bekräftelse iaf. Får hålla tummarna att det gick igenom!
Köpte Trediberri 2016 på Winefinder igår för 289kr/flBeställde per telefon också, fick igenom Massolino och Wittmann som det verkar men Trediberri slut.
Jag blev lite förvånad över trycket på Trediberri idag. De tog slut snabbare än Massolino på mitt lokala bolag och då fanns det bra mycket mindre av Massolino. Dessutom som du säger, den finns på Winefinder och billigare också!Köpte Trediberri 2016 på Winefinder igår för 289kr/fl