Inte lätt att få nån bollinger via mobilen,
Blev 6st gallius och 3 st les clos russots iallafall
Fick in en beställning på fyra st: 2020-09-29 10:00:18 Registrerad
ca 20-30 sekunder senare var det slut på webblagret.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Inte lätt att få nån bollinger via mobilen,
Blev 6st gallius och 3 st les clos russots iallafall
J*vla guldfisk man är!! 09:50 har man gjort i ordning korgen för beställning till kl 10:00
Ska göra en liten jobbgrej i 10min tänker man..
10:09.. FAN..Bolaget
Jag har fått en hel kartong både på 6 flaskor och ibland på 3 flaskor.Är det någon som vet hur de gör på SB, om man beställer 6 flaskor och vinet ligger i 6 flaskors kolli får man en låda då eller som vanligt i en jäkla plastpåse. Väntar nämligen in 6 flaskor Ch Galius från SB's webblager och vad jag kan förstå så ligger de i 6 flaskors kolli.
Jag har fått en hel kartong både på 6 flaskor och ibland på 3 flaskor.
Original kartong skulle jag säga... men har kanske inte till 100% reflekterat över om det var "rätt" original kartong eller bara en kartong som SB tagit ngnstans och stoppat i flaskorna i.I SB's bruna papplåda eller original kartong/trälåda?
Original kartongen är den vanliga 12-flask kartongen ifrån coopérativetÄr det någon som vet hur de gör på SB, om man beställer 6 flaskor och vinet ligger i 6 flaskors kolli får man en låda då eller som vanligt i en jäkla plastpåse. Väntar nämligen in 6 flaskor Ch Galius från SB's webblager och vad jag kan förstå så ligger de i 6 flaskors kolli.
Om varan är övervåld eller slut så kan det ta allt från en timma till 2 dagar. Har varit med om båda tyvärr.Fråga till er som är vana vid Systembolagets procedurer: Ska man räkna med att onlinebeställningar håller eller kan det gå tid till bekräftelse av faktiska kvantiteter som finns tillgängliga? Tackar!
Tack för tipset! Blev en beställning. Vad tror du om drickfönster på ett ungefär?Phew! Inga problem. Jäkligt nöjd med den här beställningen. En favorit i Toskana i topp-årgång till bästa priset i världen. Köp om den finns kvar. Lillasystern från 2018 är ett grymt vardagsvin också.
Visa bifogad bild 20985