Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 5 juli 2024

Ett vin som jag är mest intresserad av är Seasalter Sauvignon blanc 2023. Bra omdömen runt hela världen, men Munkis var inte imponerad, i alla fall inte av förra årgången.
Ja, ja. Det återstår att skaffa egen erfarenhet av vinet och se hur det är med den saken. :cool:
Fint jobb av Patrik, igen, som vanligt. 😀
Du väckte mitt intresse för denna. Är också på jakt efter nyzeeländsk Sauvignon blanc till en rimlig peng. Tack!
 
Sidan kraschade (som sagt) så jag lade in ett ”Private Appointment” i kalendern och strosade till Hansakompaniet, lyckades fånga de tre sista Malescot

IMG_3832.jpeg
 

rnnbck

Medlem
Sidan kraschade (som sagt) så jag lade in ett ”Private Appointment” i kalendern och strosade till Hansakompaniet, lyckades fånga de tre sista Malescot

Visa bifogad bild 32346

Sidan kraschade (som sagt) så jag lade in ett ”Private Appointment” i kalendern och strosade till Hansakompaniet, lyckades fånga de tre sista Malescot

Visa bifogad bild 32346
Aha så det var du som tömde Malescot hyllan, jag brukar ta lunchrundan till Hansa på fredagarna men det kan man tydligen skippa idag då :)
 
Aha så det var du som tömde Malescot hyllan, jag brukar ta lunchrundan till Hansa på fredagarna men det kan man tydligen skippa idag då :)
Jag hade nog lite flyt, det var 12 flaskor kvar när jag gick hemifrån och sen sjönk saldot kontinuerligt. Sen kan man kanske tycka att tolv flaskor totalt till hela Malmö / Skåne är rätt snålt tilltaget. Det lär väl inte finnas någon brist på världsmarknaden av detta vinet.
 

MrMedoc

Medlem
Lyckades klicka hem några Malescot men det var stökigt med svarstider innan betalningen var klar. Online lagret var tömt på mindre än minuten.
 
Toppen