.. och jag satt och somnade till på kontoret. Missade Sassicaian
Någon som vet om det blir webbsaldo påfyllnad nästa vecka?
Enligt tidigare info i tråden gick alla flaskor ut i butik+webbsaldo idag.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
.. och jag satt och somnade till på kontoret. Missade Sassicaian
Någon som vet om det blir webbsaldo påfyllnad nästa vecka?
På hansa i Malmö får man kölapp och får först bara ta en flaska, så man kan inte köa och köpa alla flaskor direkt.
Jag tror att flocken har tröttnat på t ex BS08 ("old news!"). Nu är det andra viner som tar all uppmärksamhet. Utmärkt för oss som våga flyga under radarn!Verkade som jag fick några Bille 08 och att det fanns kvar i lager någon minut efter släpp... Konstigt med tanke på hajpen på övriga nollåttor...
Finns ju för cirka 60 kr billigare per flaska hos https://www.plus-de-bulles.com/fr/champagne-billecart-salmon/vintage-2008.html om man köper sexpack med frakt blir det cirka 150 kr billigare än om man köper på bolaget.Jag tror att flocken har tröttnat på t ex BS08 ("old news!"). Nu är det andra viner som tar all uppmärksamhet. Utmärkt för oss som våga flyga under radarn!
Har inte blivit hajpat av alla Winestagrammers, troligtvis därförJag tror att flocken har tröttnat på t ex BS08 ("old news!"). Nu är det andra viner som tar all uppmärksamhet. Utmärkt för oss som våga flyga under radarn!
När släppen var i Nordstan så körde de nummerlappar ibland, idag var det "specialkö" till Bollinger, Sassiacaia, Selosse, BS och något mer.Är det så även i gbg? Då är det ju värt att kuta dit och köpa en flaska sassicaia nu.
Off Topic.
Ni forumiter i Göteborg. Har ni vinträffar ibland? Var hittar jag info om var och när ni ses? Är glad vinamatör med en relativt bra samling viner och hyfsad kunskap men nördar inte ner mig direkt.
Gjorde precis likadant. Firar nog med Sassicaia idag.Köpte ingenting, Lite stolt över mig själv. Helt enkelt tagit nästa steg efter insikten att jag var maktlös inför köpbegäret och att mitt liv blivit ohanterligt (framförallt att det inte längre går att komma in i vinkällaren )
Off Topic.
Ni forumiter i Göteborg. Har ni vinträffar ibland? Var hittar jag info om var och när ni ses? Är glad vinamatör med en relativt bra samling viner och hyfsad kunskap men nördar inte ner mig direkt.