Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 6 december 2024

Fanns väl rätt gott om online eller?
Finns fortfarande över 100 kvar online dessutom.
Njae 180 är väl inte mycket. Att det sen inte köpts är väl tecken på att kr/klunk är för hög. Är väl en delanledning till att det inte finns i butik på samma sätt heller.

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
I brist på inlägg om WS 5 dec så droppar jag ett inlägg här. Jag ”försov” mig med 3 min och missade att bygga vidare på Monte Bello…fick köplats. Vad tror panelen om sannolikheten att norpa åt sig en från kön?
Har intrycket att det numera (sedan förra året?) ganska ofta blir tilldelning på köplats, även om jag inte har några erfarenheter av köplats från de senaste månaderna. Så det verkar ha blivit vanligare att folk klickar hem och inte bekräftar. Så det finns nog en viss chans för dig att få en pava.

Bastardo

Medlem
Attans - jag som sett fram emot denna efter att nyligen druckit en fantastisk 2017... men den beskrivningen låter inte som samma upplevelse.
Dags att surfa WS och se om andra årgångar går att uppbringa hem till Sverige utan att spränga kreditgränserna ;)
Jag tog WS gratis på prov för en månad i dag, men man ska komma ihåg att också tacka nej i tid, för annars blir det en dyr läxa … :)

Toppen