This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
The FOMO is strong in this one... Tat lugnt, du kommer inte ha några problem att få tag i dina flaskor.Alla bolag nära mig får foillard, jag har ej möjlighet att åka från jobbet och såklart är de slut överallt när jag slutar. Om någon i gbg ändå kan få tag i en enda flaska åt mig vore jag tacksam!
När man vinner över andras FOMOSkönt när man vinner över sin FOMO. Eller vänta, hur var det nu?
I pandemitider dessutom.På min butik stod en pensionär först i kö, utkommenderad av sonen för att köpa Foillard. Måste vara höjden av FOMO att skicka gamla stackars mamma att köa i snålblåsten
Jonas löste min FOMO. Bless!The FOMO is strong in this one... Tat lugnt, du kommer inte ha några problem att få tag i dina flaskor.
Japp, särskilt om du väntar 10-15 år med att dra korken.Det blev iaf en Lytton Springs på mig också. Se om den är så bra till grillat. Är det grillad kotte som passar bäst med typ kryddsmör och potatis?
Låter som att man borde köpt mer flaskor.Japp, särskilt om du väntar 10-15 år med att dra korken.
Korrekt. För min del brukar zinfandel upplevas som lite väl mycket björnbärssaft (låt vara en mycket bra sådan) i unga år, men ordnar upp sig med mognad.Låter som att man borde köpt mer flaskor.
Samma Riesling GICK att hitta för bättre peng. 10.90€/fl på weinfurore.deBunkrade Dönnhoff och foillard. Bättre riesling till den pengen är svår att hitta.
Jag gillar att ge pengar till statenSamma Riesling GICK att hitta för bättre peng. 10.90€/fl på weinfurore.de
Vi får intala oss till att de pengarna någon gång går till att hjälpa oss vinsamlare med anti-reklamJag gillar att ge pengar till staten
Kul att du fick tag på en. Den är egentligen säljstoppad...Klart att det inhandlades lite Borgogno Barolo Chinato, perfekt efter maten, i Negroni eller som en gåva till intresserade vänner. .
Äsch, fy vad taskigt!Plockade Keller på hyllan, men fick givetvis inte betala dem i kassan... (säljstoppad)