This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
André Clouet?Som rubriken lyder, vad har panelen för tips på bra BdN? Gärna < 700 kr, och gärna tillgänglig på bolaget.
Min Topplista:Som rubriken lyder, vad har panelen för tips på bra BdN? Gärna < 700 kr, och gärna tillgänglig på bolaget.
Var hittar jag den?M18 från D.Hugot (kommit ut bra från några blindprovningar).
Själv hade jag lagt till 129kr och köpt 2018 Philipponnat BdN men om budgeten är skriven i sten är den här faktiskt helt okej för 499kr:
Visa bifogad bild 32615
Den finns ju dessutom billigare hos diverse handlare i EU om nu monopolet har tomt på hyllan.Philipponnaten hade jag tänkt köpa själv igår men den verkar vara slut på monopolet. Enligt importören åtminstone.
Kan hålla med om att champagnen på bilden är bra i toppårgångar för övrigt.
Den finns ju dessutom billigare hos diverse handlare i EU om nu monopolet har tomt på hyllan.
Jag köpte mina från https://www.la-champagnerie.com till bra pris men de verkar vara slut där nu.Vilken handlare har säkrast leverans till bra pris?