Jag och farsan sticker till London en långhelg i augusti för att heja fram Arsenal till seger i premiären av Premier League, men jag tänkte att vi samtidigt kunde passa på att besöka lite schyssta vinställen när man ändå är på plats! Jag har några spikade ölbarer jag vill besöka, och några butiker som är givna, men jag är osäker på vart man ska gå för att kunna få sig ett bra glas vin till ett schysst pris! Det får självfallet kosta lite mer, så länge vinet är värt det, och som ni förstår får det gärna vara möjligt att dricka på glas!
Jag har spanat in den här sidan London Swedes - Topp 10 Vinbarer som är daterad från oktober 2013! Är det måhända någon av FW's medlemmar som besökt någon av de på sidan nämnda barerna?
Tips och förslag mottages varmt, och även på butiker där man kan fynda eller hitta sådant som SS inte säljer!
Jag har spanat in den här sidan London Swedes - Topp 10 Vinbarer som är daterad från oktober 2013! Är det måhända någon av FW's medlemmar som besökt någon av de på sidan nämnda barerna?
Tips och förslag mottages varmt, och även på butiker där man kan fynda eller hitta sådant som SS inte säljer!