This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
SUPRA skrev:Åt lunch på Zink Grill idag.
Oxfilé och deras version av bea (tomatbaserad) var gott.
Ett glas Palmer var frestande...
1CRU skrev:En kort fråga supra, hur var servicen?
Bubblaren skrev:Supra: Hur är prisbilden för lunch på Zinkgrill? (funderar på att bjuda ömma modern på lunch)
Det stämmer precis, kom dit vid 8 rycket och fick i oss en del av varje.Elvis skrev:På vägen hem passerade vi Grappes och kikade in genom fönstret. Jag är ganska säker på att jag såg Krug88 sitta där. Hur var Krug 1998? ;-)
Bubblaren skrev:Ska ut med en polare som är mer intresserad av spännande ölsorter än lagrade viner och champagner, vilket mitt fokus ligger på.
Funderar nu på vart vi kan gå ut i Stockholm och få både öl och vin samt förhoppningsvis även lite barmat.
Har ngn varit på Eriks Vinbar bakom Mc Donalds vid Slussen, de har schyssta viner och har för mig de börjat med spännande ölsorter, på sistone?
gustav.K skrev:Brukar vara där så ofta jag kan, menyn (som innehåller bärsen och maten också) ligger på deras hemsida; www.eriks.se + lite klickande. Utbudet av öl är dock ingenting att hetsa upp sig över, men maten brukar vara helt okej till facila priser.
Varför inte satsa på lite stenhårt ölprovande själv också, på t.ex akkurat?
Elvis skrev:Tittade just igenom Eriks vinlistor. Måste säga att Gondolen har en massa bra champagne till mycket rimliga priser. Krug rosé för 2500 kr och Salon 1996 för 2450 kr! Jag har sett båda för det dubbla på andra ställen. Selosse Substance för 1800 kr är inte heller så blodigt.