This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Någon som ville ha lite bilder på 222:ans nya körfältsmarkeringar i kaffebacken? Kanske med lite fräscha pictures på benutrymmet och lädersätena i min PHEV? Resan blir sjuuukt behaglig nu sen OKQ8 bytte ut sin kaffemaskin också...
Du är med andra ord en sådan typ som jag brukar avsky när jag sitter längre bak med min närmare två meter långa kropp i en barnstol och dricker värsta formen av plonk.Sitter i The Concorde Room på Heathrow efter en bekväm nattflygning. Gillade att man kan välja att äta precis när man vill och när man vill sova kommer de och bäddar åt en med riktiga lakan. Tog ett par glas Grand Siècle och sedan avsmakningsmenyn med tillhörande viner. Gott och sedan sov jag gott också.
Visa bifogad bild 3313 Visa bifogad bild 3311Visa bifogad bild 3312
Grymt! Hur var maten? Var den bra gjord eller var det "Fin-tallrik-men-allt-får-värmas-och-kokas-tillsammans-i-micron"-mat?Skickade förresten ut en tvärkorkad Château Balestard la Tonnelle 2008. Den andra flaskan var utan fel men inget vin i min smak. Kändes lite oren på något sätt och väldigt kort och tunn eftersmak.
Flygningens bästa vin var dessertvinet: Château Ste. Michelle Late Harvest Chenin Blanc 2006. Borde dricka söta viner oftare!
Om ni får chansen att pröva Lufthansa First Class, gör det! Grym upplevelse! Lufthansa har en egen First Class Terminal i Frankfurt där man får en egen assistent när man kommer in. En otrolig bar där du i princip kan be om vad som helst, kolla bara Whiskeyutbudet;
Visa bifogad bild 6699
Visa bifogad bild 6700
Och bäst av allt, man behöver inte bry sig om tiden. När det är dags kommer assistenten och berättar att vi bör röra oss mot planet varpå man leds ner en trappa till en Porsche Cayenne. Den kryssar sen ut mellan alla flygplan och skjutsar fram en till sitt flygplan varpå de andra passagerarna får vänta medan man kliver på